Strona główna Pudełka Kartki okolicznościowe Kopertówki Inne prace

piątek, 2 sierpnia 2013

ODSŁONA 7 - KRZESEŁKO WINIETKA

Witam wszystkich!
Tak mnie tu dawno nie było,a mój projekt wisi na włosku :). Samo życie :) i mój brak organizacji.
Ale dosyć już smęcenia,bo nie o tym dzisiaj.
Dzisiejszy  projekt zawdzięczam Wiolecie,dzięki której niemożliwe stało się możliwe :).Już od dawien dawna podobały mi się malutkie krzesełka,ale była to dla mnie czarna magia.Dziś wiem,to z kolei dzięki Ani Krućko,że każdy nowy pomysł daje inspiracje następnemu.Tak też po wielu próbach powstało pierwsze krzesełko.Jakoś nie umiałam zdecydować,na jakim tle lepiej winietkę przedstawić,toteż wkleiłam zdjęcia z obydwoma tłami :).








A do środeczka dla każdego gościa można włożyć coś słodkiego

6 komentarzy:

  1. Wow świetne to krzesełko,szkoda że nie wkleiłaś ich przed moim ślubem,na pewno zamówiłam bym pokaźną sumkę krzesełek :) Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze krzesełko.Wcześniej była to dla mnie czarna magia :).

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba to Twoje wypasione krzesełko:)

    OdpowiedzUsuń