Strona główna Pudełka Kartki okolicznościowe Kopertówki Inne prace

piątek, 7 czerwca 2013

ODSŁONA 4-ZAKŁADKA

Nie zapomniałam ,że mam jeszcze jeden zaległy post,tak też nadrabiam zaległość.:)
Troszkę pogoda się poprawia,ale słoneczka nadal brak.W związku z tym kto czeka na słoneczny spacer i dodatkowo lubi czytać ,teraz może zagłębić się w świat książek.Są lektury,które czytamy jednym tchem,ale są też takie ,które czytamy na raty.I tu przydaje się zakładka,którą właśnie skończyłam.To moja następna premiera.





5 komentarzy:

  1. Ja czytam na raty więc zamawiam tą zakładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taką zakładkę to tylko do wyjątkowych książek, śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję dziewczyny za budujące słowa i za odwiedzinki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu dziękuje serdecznie za odwiedziny na moim blogu, mamnadzieję, że faktycznie zostaniesz na dłużej:)))gratuluję ślicznych zakładek:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna zakładka. Dziękuję Aniu za odwiedziny na blogu i nominację do wyróżnienia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń